Menu

Jak kupować?

 

  1. Sklep internetowy redford.pl prowadzi sprzedaż zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2. Redford.pl dostarcza towar na terenie Polski, na koszt kupującego lub sprzedającego w zależności od wartości zamówienia, przy czym wydanie towaru następuje w chwili odbioru przez klienta przesyłki.
  3. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej redford.pl po wypełnieniu odpowiednich formularzy, e-milem lub telefonicznie.
  4. Sklep internetowy redford.pl prowadzi sprzedaż zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, za pośrednictwem sklepu internetowego.
  5. Redford.pl dostarcza towar na terenie Polski, na koszt kupującego lub sprzedającego w zależności od wartości zamówienia, przy czym wydanie towaru następuje w chwili odbioru przez klienta przesyłki.
  6. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej redford.pl po wypełnieniu odpowiednich formularzy, e-milem lub telefonicznie.
  7. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w zależności od wybranego sposobu płatności w momencie:
    – dokonania przedpłaty na konto bankowe wskazane podczas składania zamówienia
    – zamknięcia zamówienia przez klienta na stronie internetowej redford.pl w przypadku wybrania opcji płatności ZA POBRANIEM (Poczta Polska, kurier DPD).
  8. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie własnym lub dostawcy. W przypadku czasowej niedostępności artykułu Klient zostanie poinformowany o aktualnym stanie zamówienia w celu podjęcia przez niego decyzji dotyczącej realizacji zamówienia.
  9. W przypadku składania zamówienia przez osoby reprezentujące jednostki prawne jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą wymagane jest zaznaczenie chęci otrzymania faktury oraz wypełnienia odpowiednich pól niezbędnych do wystawienia faktury VAT.
  10. Wszystkie ceny tonerów oferowanych przez sklep redford.pl wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny te są wiążące w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  11. Redford.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów będących w ofercie.
  12. Redford.pl zastrzega sobie prawo dodawania i wycofywania pozycji ze swojej oferty.
  13. Sposób dostawy jest deklarowany przez klienta podczas dokonywania zamówienia.
  14. Koszty transportu wyszczególnione będą jako osobna pozycja na księgowym dokumencie sprzedaży.
  15. Każda pozycja z oferty redford.pl dysponuje informacją o czasie realizacji zamówienia. Pod pojęciem czasu realizacji przyjmuje się okres pomiędzy złożeniem zamówienia a jego wysyłką – z uwzględnieniem tylko dni roboczych. W przypadku zamówień o różnym czasie realizacji, zamówienie będzie zrealizowane całościowo i zostanie przesłane do Klienta po skompletowaniu całego zamówienia, co oznacza przyjęcia czasu realizacji z pozycji o najdłuższym czasie jego realizacji.
  16. Klient ma do wyboru następujące FORMY PŁATNOŚCI:
    – PRZEDPŁATA – wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym pełnej wartości zamówienia wraz z kosztami transportu,
    – ZA POBRANIEM – płatność należy uiścić w momencie dostarczenia towaru u doręczyciela
  17. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez surowiec niebezpieczny (Dz. Ust. z 2000 Nr 2 poz. 271) klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany toner musi być dostarczony do naszego magazynu na Państwa koszt w stanie niewskazującym na używanie – towar musi znajdować się w nienaruszonym opakowaniu firmowym. Surowce i eksploatacja zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwracane po zdjęciu opakowania (np. folii, zerwania perforacji) lub plomby zabezpieczającej. Do odsyłanego w ramach zwrotu towaru prosimy dołączyć dokument sprzedaży.
  18. W celu przyspieszenia procedury zwrotu towaru należy przed odesłaniem przesłać wiadomość e-mail na adres e-mail: biuro@redford.pl zawierającej informacje: nazwa, numer dokumentu sprzedaży, ilość oraz sposób odesłania do naszego magazynu. Do przesyłki natomiast należy dołączyć informację, iż sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu oraz dołączyć kopie dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT).
  19. Po odesłaniu sprawnego sprzętu i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez obsługę sklepu redford.pl, firma dokona zwrotu wartości odesłanego towaru. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez Redford.pl. Zwrot kwoty wartości zwracanego artykułu odbywa się na podstawie faktury korygującej i zostanie dokonany na podstawie danych klienta i sposobu płatności zawartych w pierwotnym zamówieniu. Data dokonania zwrotu nie przekroczy 14 dni po odesłaniu przez klienta do sklepu redford.pl podpisanego dokumentu korygującego wraz z datą otrzymania. Tylko ten dokument jest podstawą do dokonania zwrotu środków pieniężnych. Towar odesłany za pobraniem nie będzie przyjęty.
  20. Wszystkie tonery i surowce oferowane przez sklep internetowy redford.pl posiadają gwarancję producenta. Po ujawnieniu wad należy skontaktować się z działem reklamacji naszej firmy pod adresem biuro@redford.pl opisując wadę/ usterkę zakupionego towaru.
  21. Stronami umowy sprzedaży jest Klient sklepu internetowego redford.pl oraz właściciel sklepu Redford.pl. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje w momencie wydrukowania i przekazania klientowi dokumentu sprzedaży.
  22. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim zgodnie z prawem polskim.
  23. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym redford.pl wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówiony towar.