Menu

Zwroty

  1. Na oferowane towary sklep Redford.pl udziela gwarancji.
  2. Klient chcąc reklamować w pierwszej kolejności musi skontaktować się z Redford.pl za pośrednictwem e-mail: biuro@redford.pl lub telefonicznie pod nr 500-577-430 i wstępnie opisać problem.
  3. Reklamowany towar musi zostać odpowiednio zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem.
  4. Tonery, moduły bębnów objęte są gwarancją door to door. Wadliwy towar jest odbierany przez kuriera, naprawiany lub wymieniany na nowy, wolny od wad, a następnie dostarczany w to samo miejsce.
  5. Po reklamacji towar (chipy zliczające, bębny OPC ) jest przekazywany klientowi osobiście w siedzibie firmy lub za pośrednictwem InPost na koszt Redford.pl – w przypadku uznania reklamacji (wykrycia wady, która wystąpiła bez winy klienta),klienta – w przypadku, gdy wada powstała z jego winy (np. na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania etc.).
  6. Reklamacje przeprowadzamy w odpowiednim terminie, po dostarczeniu reklamowanego towaru do Redford.pl
  7. Reklamacje, dotyczące niezgodności zawartości przesyłek ze złożonym zamówieniem, przyjmowane są w następujących terminach:
    – towar wysyłany firmami kurierem – 7 dni od daty wysłania towaru

Redford.pl zapewnia, że każdy towar opuszczający magazyn jest pełnowartościowy. Dokładamy też starań, aby w idealnym stanie dotarł do klienta. Jeżeli zamówili Państwo któryś z ww. towarów, prosimy o otworzenie pakunku w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości należy koniecznie zamieścić tę informację na liście przewozowym. Niezbędne jest również spisanie z kurierem protokołu szkody i natychmiastowy kontakt z Redford.pl.

Prawo zwrotu towaru
Konsumentom (osoby fizyczne), którzy dokonali zakupu wadliwych tonerów w naszym sklepie internetowym dla własnego użytku, nie do dalszej odsprzedaży, przysługuje prawo zwrotu zakupionego materiału eksploatacyjnego w terminie 10 dni od momentu podjęcia towaru. Podstawą do uznania zwrotu jest umieszczenie w przesyłce oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna-sprzedaży .

Towary, zakupione przez klientów, nie będących konsumentami (osoby fizyczne), nie podlegają zwrotom. Redford.pl dopuszcza możliwość zwrotu towaru jedynie w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu. Klient, nie będący konsumentem, dokonujący uzgodnionego zwrotu towaru może zostać obciążony opłatą manipulacyjną. Opłata nie jest pobierana w przypadku zwrotu zakupionego towaru z przyczyn leżących po Redford.pl

Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży, w związku z czym muszą być spełnione pewne wymogi prawne, tj.:

  1. Towar nie może być używany.
  2. W przesyłce zwrotnej musi znajdować się całość elementów (dodatkowe akcesoria itd.).
  3. Do faktury zakupu zostanie wystawiona faktura korygująca (nie istnieje możliwość anulowania faktury).
  4. Klient, który zamierza zwrócić towar powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Redord.pl

UWAGA:

  • Towar należy odesłać na swój koszt.
  • Nie akceptujemy przesyłek za pobraniem.

Ogół nazwy i znaków towarowych na redford.pl użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych.